úterý 5. dubna 2011

Pivní baroko

 To jedete náhodou na kole, náhodou sebou máte fotoaparát a zcela
náhodnou potkáte hodnýho pána s klíčema, který má v srdci baroko a
pozve vás dál. Byla jsem tedy poprvé uvnitř pivovaru....








9 komentářů:

  1. Svati, úžasný prostory a atmoška sálá i z fotek. Paráda.

    OdpovědětVymazat
  2. ježiš, to je můj sen - prolézat staré baráky!
    a vonělo to tam ještě po sladu??
    a ta knížka..
    kde to bylo, jestli se můžu ptát?=)
    hezký den..

    OdpovědětVymazat
  3. Jůůůůůů!!! Ještě že náhoda přeje připraveným s foťákem :-)

    OdpovědětVymazat
  4. To je fakt neštěstí, cítím smutek a vztek. Na ty krásné klenby půjde už jenom buldozer, když je to v takovém stavu...

    OdpovědětVymazat
  5. Sharko atmosféru to má víc než silnou, nemohla jsem usnout, ale spíš z té tragické stránky věci.

    OdpovědětVymazat
  6. Ivo tady http://www.zachrante-pivovar.cz/ a ještě reportáž, která mluví za vše http://www.ceskatelevize.cz/porady/1142743803-reporteri-ct/210452801240027/video/120152

    OdpovědětVymazat
  7. Lenko, naděje umírá poslední, musíme vydržet ;-)

    OdpovědětVymazat
  8. And já doufám, že si v té barokní části na starý kolena, koupíme třeba med, ovoce a zeleninu od místních farmářů ;-)

    OdpovědětVymazat
  9. Nádhera! Já se tak těším, až zrekonstruují ten náš v Plzni, kéž by to takhle klaplo i u vás, třebas jo! Držím celé pěsti!!!

    OdpovědětVymazat