sobota 12. března 2011

Víkendové šálení

Vracím se pomalu zpět k šití a barvení šál. Trochu jsem svůj e-shop
na fler.cz zanedbávala. Byly zde jiné věci, které se musely dořešit a další
se ještě řeší. Třeba rekonstrukce domu, která se v letošním roce
dostane snad už do finále, ale o tom někdy v jiném blog příspěvku.

Dnes to byla tyrkysová, modrá, šedomodrá a modrozelená. Pokud 
půjde vše jak má, zítra budou nové odstíny doplněny do obchodu 
Ateliéru  TEWA. Fotografie v mých oblíbených modrých hrncích po 
babičce jsou z loňského pozdního léta 2010. Ráda jsem si připomenula 
tu příjemnou atmosféru při fotografování a babiččin koláč s kávou.
Zítra mne tedy čeká nové fotografování, tak si musím promyslet
s jakým nápadem a dekoracemi nové šály vyfotografuji.





2 komentáře:

  1. Kolik je modré na světě...
    Vidím tu vaši vanu ;-) a ty modré smalťáky, když jsem byla malá, v každém lese se jich několik válelo. Tahala jsem je na chalupě domů a máma mi je zase vyhazovala.

    OdpovědětVymazat
  2. Lenko ;-) tys je nosila z lesa a máma do lesa :-)

    OdpovědětVymazat