úterý 7. prosince 2010

Adventní kalendář

Na adventní kalendář už je skoro pozdě, ale když jsem na designers block viděla tento a našla pak v Briggite.de další dva i s návodem, napadlo mne vyhledat si další kalendáře dle mého gusta. Takovou záložku na příští rok.




Adventní kalendář totiž nemusí být vůbec z čokolády nebo supermarketu. V papírnictví nemusí ani krvácet vaše peněženka. Nač nakupovat hromadu barevných papírů, třpytivých a blýskavých zdobení. Vždyť takový kalendář umí být i velmi skromný, jednoduchý a vtipný.

Adventní kalendář od autorky lepetitpot z Barcelony.

 Obálkový kalendář Studia d.Sharp kde si v pdf. souboru můžete stáhnout čísla k vytisknutí na obálky.

Nejpoužívanější jsou, ale sáčky a pytlíky v různém provedení, do kterého ukryjete nějakou tu sladkost. Podobně jako jsou tyto adventní látkové sáčky s ručně natisknutým značením dnů od autorky nuvonova z Londýna. 

 V podobném duchu pak tento od autorky irortimber z Utahu.

Vtipný skládací typografický kalendář od eleventy z Dallasu.


Nakonec stejně, ale adventní kalendáře používáme hlavně kvůli našim dětem. Odpočítávají tak dny, které ještě zbývají do příchodu Ježíška. Počátkem prosince se peče i vánoční cukroví a medové perníčky. Moc se mi líbí nápad této autorky HomemadeHappinessNL z Holandska, která do papírových překvapení dává domácí pečené sušenky.

13 komentářů:

  1. Svati, moc hezky jsi to vyhledala! Ten první, ten se mi tuze líbí!

    OdpovědětVymazat
  2. And mne ten první taky a ten typografický, se bude muset LOTR příští rok polepšit ;-)

    OdpovědětVymazat
  3. ten první a druhý u mne vede! Pěkné.

    OdpovědětVymazat
  4. Krásný průřez a skvělá inspirace na příští rok.
    U mě vedou zelené sklenice a klasické plátěné sáčky s červenými mašličkami ;o)
    Krásný adventní čas, Svati

    OdpovědětVymazat
  5. Mně se líbí ten první zvířecí. Úplně ho vidím z tvých sov, vorvańů a krys.

    OdpovědětVymazat
  6. jé to je krása!!! to se s tím mým můžu jít zahrabat:-))

    OdpovědětVymazat
  7. Renčo, ten tvůj je tvůj a od maminky ;-)

    OdpovědětVymazat
  8. Love, love, love this post. The first two images are utterly divine!

    Leigha

    OdpovědětVymazat
  9. Výborný! Asi budu muset letos taky nějaký dvojmo vyrobit... Obálkový bych mohla zvládnout :-)

    OdpovědětVymazat