neděle 21. listopadu 2010

Zelená mlha

Čas po ukončení výstavy v Minoru pomalu plyne. Konečně jsem se dostala k tomu, abych vyfotila obrazy z výstavy. Tedy ty, co mi zbyly. Postupně bych je ráda vložila k prodeji na svůj prodejní profil na fler.cz pod svým vlastním jménem SvatavaJ. Batika je za zenitem, jsem slyšela asi před rokem. Možná... asi, hlavně mne nebaví tak jako dříve. Posun. Mne samotnou výstava Píchlá duše, další aktivity a hlavně lidé mimo virtuální svět nakoply k tomu, abych se vydala na jinou - svou cestu...










 

9 komentářů:

  1. Svati, dneska se mi zdálo, že se hrabu v nějakém vetešnictví a najednou vidím takovou prosklenou plechovou krabici, ale plochou. a už jsem ji cpala do papíru a odesílala do Roudnice :))

    A jsem zvědavá na tu jinou cestu ...

    OdpovědětVymazat
  2. Svatko, já to tak u tebe cítím už delší dobu a moc ti fandím, aby to fungovalo! A na tu pokladnu jsem úplně zapomněla...

    OdpovědětVymazat
  3. Jen nakukuju a těším se na další příspěvky .Soňa Malina

    OdpovědětVymazat
  4. Lenko :-)) to je dobrý, ale spíš to bude naopak, zelená krabice k tobě ;-)

    OdpovědětVymazat
  5. Marie děkuji, však ono na ní někdy dojde, ona se ozve ;-)

    OdpovědětVymazat
  6. Soňo, děkuji za návštěvu, přidala jsem si odkaz na vás. Znám letmým pohledem ;-)

    OdpovědětVymazat
  7. Nové směry miluju...je to potřeba a někdy je dost těžké udělat první krok.

    OdpovědětVymazat
  8. Black and White tou správnou nohou a držím palce k tvému kroku ;-)

    OdpovědětVymazat